i want you.

Kim larsen- jag vet faktiskt inte varför, men så är fallet.
har avnjutit en god middag som jag själv tillagade. Ska
snart fortsätta att skriva på min tråkigaste uppgift på
mycket, mycket länge. Men även sådant måste göras.

Kommer att vara en fullproppad vecka. Idag skall
jag som sagt träffa cornelia "keckebarn" Scott.
imorgon skall jag besöka Malmö stad för att inhandla
lite smått och gott. På Onsdag skall jag träffa Sandra,
Madde och Sara. På kvällen blir det träning och att
kolla på FBC ENGELHOLM div.2 - Södradal. Pga denna
matchen skall jag tvingas träna utomhus, varsågoda.
På Torsdag är det nyårsafton. Den kommer med
positiva vibbar skulle jag vilja säga. Först är det
innebandy mellan 10-12. Därefter blir det ilfart till
eslöv då massor skall förberedas. Får nog handla
på onsdag för att vara säker? Jag tror det faktiskt.

Tycker att nyårsafton är rätt överskattat så skall
vara hemma med två vänner och mitt hjärta. Njuta
av en trerättersmiddag med ett vackert avslut på
2009. Säga hej hej till 2010 och förändringar utan
dess like. Jag är taggad, jag är laddad. bli som jag
tänkt.

igår hade jag det galet mysigt. Dagen spenderades
med alfred. Bar loppissaker från en lägenhet. lagade
mat, kollade på underbar och älskad av alla och när
det var dags för att sova..då var det samtal om allt
och inget. Sådant som man inte tänker på i vanliga
fall. Jag somnade som en prinsessa, på en varm
arm, under ett varmt täcke. just då ville jag att tiden
skulle stanna, föralltid.

Kommentarer
Sandra säger:

det är inte mer än rätt! ;)

2009-12-28 | 21:52:14
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback