jag har frusit allt för länge..

Inatt var det galet kallt, blev ännu kallare när jag blev ensam i sängen också. Vaknade i alla fall upp 10.02, och då såg jag bara massa blåa saker i rummet och jag hoppade upp ur sängen. Snogeröds matchtröjor låg utplacerade över hela lägenheten för att torka. Och jag kände att jag inte kunde lämna det så stökigt till Alfred när han kom hem från jobbet. Så jag skyndade mig att vika, bädda och diska innan jag tog tåget till Hässleholm.

På tåget hem ringde syster och frågade om jag ville följa med till kristianstad. Ska på ultraljud med henne, mysigt

kom hem till ett rum med en säng mindre. Känns litet och ynkligt nu, men det är mysigt med en liten säng, och skönt att kunna röra sig i rummet, utan att behöva klättra över varandra. Så nu är det bara en matta som saknas.

Måste damma och ha mig nu i eftermiddag också. Och packa, mycket som skall ner i en liten väska. sover borta imorgon också. Fast i Kristianstad. Så nu har jag som sagt lite att göra. Match ikväll, jag måste vinna.

6 år sedan du försvann
du var tolv, jag var fjorton

Kommentarer
sandra säger:

<3

2009-12-17 | 10:29:29
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback