gotland is the shit

Varför drabbas man av året huvudvärk när man besöker vackra gotland ?
Eller egentligen vet jag ingenting om det för det känns som om jag är i
ett annat land ! Med tanke på den förbannat långa båtresan som tog en
hel evighet ! Muren är fin, stugorna ligger bra vid vattnet och det är allmänt
kärt runtomkring. Åkte på en propp mot ENDRE idag, 10-3. Västerås gav
oss nervösa ansiktsuttryck då de ledde mot ö-vik 19.55 in i tredje perioden
men då skärpte ö-vik till sig och knep 2 poäng mot västerås 1p. Så vi har
fortfarande allt i våra händer, och det är upp till oss själva nu att ta vara på
denna chansen. Innan den rinner ur våra händer, och allt blir försent. kör!

Annars så har vi väldigt trevligt i vår lilla stuga. Jag, Tina, Maria, Linda, My,
Emlan, Emma & vår allas tove. Blir melodifestivalen tillsammans med dem
och massa grönsaker med dip. Det är väl det här som kallas gemenskap ?

Saknar kisen där hemma
men snart är jag tillbaka
på fastlandet igen, lycka !

Beger oss till Stockholm och Balrog imorgon. Ska spela bättre än vad vi
gjorde idag och ge dem en match ! Det är i movind en drake lyfter har jag hört...

Nu ska jag sova en stund.
inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback