var det dig jag svor att aldrig glömma ?

Det är inte läge att klä av sig naken och visa sina ben en dag som den här.
För jag kan ha historiens fulaste ben pga blåmärke. Det är helt sinnessjukt.
Jag funderar på om man verkligen kan få såhär många blåmärken under en
och samma helg, det känns inte rimligt efter många om och men... När vi kom
till träningen idag var det beep som väntade och jag med många drabbades utav
panik för det kan vara det tråkigaste som finns, att springa. men vi överlevde även
det och de övriga aktiviteterna under träningspasset. Emlans operation gick bra,
så nu längtar jag tills hon är tillbaka och lattjar boll med mig, precis som när jag kom hit !


Imorgon är det en puma & skoog återträff med morgonfika. Längesedan man fick sitta
ner och prata av sig med honom. Funderar på att ha mina zebratights, då blir han nog glad ; ) !

För övrigt har min mammas 50 års dag varit ett minne för oss alla. Jag ola & idag bar in hennes
födelsedagspresent vid 2 tiden. Ett bord + 8 stolar, sick snyggt. och hon blev glad, jag såg en tår..
Käkade goemat och väntar ännu bättre mat på FREDAG , like it alot ! Fick träffa underbara familjen
Hansson också. De är alldeles perfekta.

Imorgon blir det träning tillsammans med herrarna, sedan gymtester och sedan bad i den
nya bikinin. Jag älskar den
Nu ska jag placera mig i soffan för att se vad som händer, wallander - .... det återstår att se...
Godnatt

Kommentarer
Emla säger:

Jag längtar också!! Nu känns det iaf som om jag är på väg=) Ses kanske på träningen ikväll. Puss vännen

2009-02-05 | 06:57:14
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
Anonym säger:

Tack stumpan roger vet att han är helt perfekt skönt att vi andra oxå är det!!!!

Kramar från hjärsås

2009-02-07 | 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback