Oroligt trött !

Jag förstår verkligen inte hur jag alltid kan vara så trött, spelar ingen roll om jag sover 3 timmar, 8 timmar eller 12 timmar, Jag har ändå förmågan att alltid vara trött när jag vaknar. Och jag har inte den blekaste aningen om vad det beror på .
           Träningen igår gick bra och det var roligare än på länge, på alla fronter ! Nu får vi bara hoppas att det håller i sig inför helgen, och jag är inte ett dugg nervös utan jag känner att det här kommer att gå vägen !
            Tänkte ta bussen men jag är inte speciellt sugen på att stå och frysa en hel kvart i väntan på att de andra ska komma och möta upp vid H&M- center. Så idag blir det bilen, har inte kört bil på jag vet inte hur länge, kan bli skoj !
(egentligen kändes den information ovan otroligt..ointressant..det är sådant som ibland faller vissa människor i smaken)
             Hann med och låna två böcker igår på bibblan i Hässleholm och jag började läsa den första redan igår, mordbrand. Efter 4 kapitel kunde jag knappt sluta igår, det var alldeles magiskt vad en bok kan fånga ens intresse, halleluja moment !
              NEJ! nu är jag tamejfan sen, igen..Jag borde ha en klocka som säger åt mig vad jag ska göra och när jag ska göra det för att hinna i tid till allting. Ge mig det i 20 års present, tack !

Kvällsmys i Hjärsås ikväll
och jag kommer inte orka
skriva någonting mer idag.
för idag är jag tom, tom på
lycka. ja man kan vara det, då
man är så lycklig att man inte
har någonting att skriva som
folk kan intressera sig av.
bara allmänt jävla lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback