jag tror att jag är kär i din mamma.

Idag har jag lyckats vara lite mer aktiv än vad
jag var igår. För det var skrämmande, tom för
mig själv.
  Idag så somnade jag vid 8 hemma
i min säng. Sov till halv 1. Då det blev frukost
med min mamma. Madde kom runt ett och
färgade mig hår. Är relativt nöjd med resultetet.

Efter hon gått stack jag ut och sprang i drygt 40
minuter. Har dessutom kört lite styrka så nu är
jag faktiskt helt slut. Ska snart duscha och sen
sätta i en film. Jobbar inatt igen, och imorgon
ska jag till city gross och inhandla inför helgens
bravader. Systemet är då tillåtet för mig, 20 år

Det blev en galen fredag. Kan man väl lugnt
säga . Men roligt hade vi .

Man kan verkligen
inte förneka att
vissa saker känns
bättre än andra.
rätt beslut. knappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback