kvällsmys

Jag tror faktiskt inte att det går beskriva känslan .
Känslan som fanns idag när man fick greppa
klubban och bara gå ut och lira på planen. Det
var en helt sjukt skön känsla. Kanske låter lite
halvt överdriven, men att spela innebandy är det
absolut bästa jag vet . Jag har en krigskamrat,
jag har en krigsdans och jag har en krigshälsning.
min trogna krigarkamrat heter tina.
Det är inte varje dag man får leka gladiatorerna

Hursom så är jag nu hemkommen och färdig efter
kvällens träning. Underbart roligt. Ska bli skönt att
bara lägga sig på soffan nu och bara finnas till .

Imorgon ska jag träffa håkan, ska bli härligt  !
Sen är det träning imorgon igen :D JAG GILLAR !

NU BLIR DET FILMTAJM, WALLANDER TROR JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback