En helt vanlig fredag, som kan bli speciell !

Då är dagen med stort D kommen och tankarna är iväg på annat håll.
För ikväll finns där inget mellanting, och det -var -nära spel, utan nu finns
där bara en sak som gäller och det är vinst, inget annat är acceptabelt.
Inte nu, inte hos mig, inte hos någon är jag väldigt säker på . Det kommer
bli en match som kommer innehålla det mesta skulle jag tro. Kommer bli
en jämn match, och jag ser verkligen fram emot att få spela den .

Åker strax efter fem och jag ska ha med mig 2 par skor för att känna efter,
för jag är ingen parkett-spelare, utan jag hatar verkligen det. Men man kan
ju inte rå för vilket golv som ligger i hallen . återkommer om slutresultat !

För övrigt har livet rullat på som aldrig förr idag. Hör på nu emlan, jag gick
upp klockan nio idag, för att studera i min musikbok och konstbok, Sen har
jag lagat mat till vivven som kom hem från jobbet. Hann dessutom med att
städa så nu har han fint i lägenheten. Skulle fikat med sandy, men det blev
förhinder så vi skjuter upp det : ) jag tycker om dig ändå jänta

Nej , nu måste jag fixa frillan innan det är dags för uppladdningskrubb !


hon har haft ryggproblem sen ettan, 

 


Inside of me

Kommentarer
Anonym säger:

Haha, det är rätta takter=) Du kan ju inte sova bort all din tid...;) <3

2009-03-15 | 12:44:53
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback