En vanlig fredag, som ska bli världens fredag.

Varför är det alltid så att när man väl har sovmorgon, så vaknar man ju tidigare än fåglarna gått upp?
Sen när man är otroligt trött och måste gå upp så kan man inte gå upp för då blir dagen kass?
Jag förstår inte detta och jag blir lika irriterad över det varje gång, det räcker med sådana dagar nu. Låt mig sova ut. Kan det ha och göra med att man vet att man har en tid att pass, och därför oroar sig kroppen för att försova sig? jag förstår inte. Det låter kanske som världens problem, och det är det också.

Idag är det alltså match och jag sitter redan och taggar igång mig själv. Sitter och funderar över saker och ting, men kommer inte underfund med det. Så antar att det bara är slöseri med tid, så jag håller mig till att bara vara och tagga.
3P ska stanna här i skåne, och inget annat alternativ finns. Så var det med den saken.

Tänk att två personer kan vara lika, men den ena personen är ändå mer värdefull än den andra, och blir alltid prioriterad främst. Jag förstår faktiskt inte det, hur man kan vara någon, samtidigt att man inte är någonting. DET är för mig en gåta.
Antar att det ser ut såhär just nu, men det har det alltid gjort så egentligen är det ingen nyhet, men det är bara att det känns betydligt mer nu när man faktiskt insett att det är på det viset. Man får bita ihop och kämpa vidare antar jag.

Efter matchen ikväll blir det Mys hos Vivven. Imorgon kvart över elva är det dags för träning igen. Det är väl härligt?

Nu ska jag dock placera mig i badet, och läsa en bok. För jag har ju tid som sagt.


- Kan du på torsdag?
- Nej, jag tror faktiskt inte det.
- Bra , för det är på fredag

Filippa Bark kan vara världens roligaste person. Hon får mig alltid att skratta till lite extra, sedan att Flips i laget är precis likadan gör inte saken sämre. Tack Filippa!

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback