Får man huvudvärk när man tagit in mycket information ?

har en sjuklig huvudvärk idag och det är något jag inte uppskattar,

Om man fingrar på dagen så att säga så tycker jag att den har fungerat otroligt bra. Man lär sig hur saker och ting fungerar samtidigt som man lär sig rutinerna som finns. Jag uppskattar alla ord och tips som jag får, vilket gör mig till en mer säker fritidspedagog i framtiden. Dagarna är intensiva, varvat med lugn stämmning, det passar mig kanonbra !

Idag ska jag ha ännu en slappekväll för mig själv, vilket innebär att jag inte ska göra speciellt mycket som har med ansträngning att göra, utan mer ska bara vara. Ska dock skriva klart något arbete så jag kan kasta det i väggen sen, för orkar inte med det längre.

Känner inte att jag har något mer att delge just nu, update kommer antagligen senare, eller så får det väntas tills imorgon.

inside of me

( sjukt tråkigt inlägg nu egentligen, haha . men det bjuder jag på )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback