helgmix

Sista dagen på denna veckan och jag har egentligen inte lyckats
göra någonting som faktiskt känns viktigt. Har bara funnits och
tillbringat ett x antal timmar med vivven, mys ! =) Har fresten med
hjälp utav vivven lyckats få igång min skrivare och nu i efterhand
ska man väl säga: det var inte så svårt ! ? Men att det krävs två pers
för att lyckas få igång den talar väl egentligen sitt eget språk ?

Middagen igår på cats var lika fantastisk som alla de andra gångerna
jag ätit där. Fläskfilé med pommes och bea sås + vitlökssmör &
en banana cats. Nu idag känner jag mig allmänt mätt fortfarande och
behöver inte äta fören imorgon då det ska bli gott med lite frukost !

Snart ska vivven åka hem och då ska jag städa, för när han kommer hit
är det som om han tar med sig ett moln som där står "stöka ner" på, för
här är aldrig lika välstädat när han kommer, som när han går. Undra hur
det kan bli så varenda gång!?

Kanske vankas innebandy ikväll också. HIF - Ramlösa div 4 herrar. Får se
på vilket humör jag är på. Kanske kanske inte skulle jag säga. har dessutom
lyckats oddsa idag, och vi får väl se om pengarna rullar in som dom ska ikväll!
Om fallet nu blir så, så hade jag blivit överlycklig !

Nu ska jag kolla på gamla beck
tillsammans med vivvis .

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback