Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut, jag drömde jag hittade 500:-

Det var en sjuk dröm måste jag erkänna. Drömde att jag joggade inne på Knutpunkten för att hålla värmen eftersom det var förbannat kallt utomhus. Så sprang där förbi en äldre dam och tappade 500 :- ur sin jackficka. Så stannade jag och tittade om hon uppfattat det, men det hade hon inte så jag tog upp den och sprang ifatt henne. Då sa hon att hon inte ville ha den och satte på någon tubrofart så att det rök under hennes skor. Sen tog jag min peng och gick förbi Pressbyrån, och där stod min dagmamma från förr, sen vet jag inte vad som hände, för sen vaknade jag ! Hoppas att det är en sanndröm, för då blir jag lycklig. Om jag kan ha lite tur någon gång !

Har sovit som en stock inatt som på sånär några minuter då jag inte riktigt visste åt vilket håll jag låg, så då fick jag först komma underfunn med det. Och sedan lägga mig rätt, för rätt som jag inte nu kan jag garantera.
Gick vilse i sängen.

Idag är det VM x2 i stress. Iväg nu på morgonen, sen slutar jag där kvart över 4, sedan får jag springa till bussen, ta den så jag är i Stan tio i 5, därefter måste jag springa till tåget och åka direkt till träningen. Men det fungerar det också. Är ledig imorgon, så behöver mata sönder kroppen lite för att sedan vila imorgon, och sedan på fredag är det en gud så viktig match.

Nu är det nog dags att klä på sig, för orkar inte stressa så som jag fick göra. Satt i bilen och kollade på klockan, 07.45 och då var jag utanför mitt hus. Kom fram till att om två minuter så gick bussen från stationen. Då fick jag hyffsat mycket panik, och fick snabbt komma fram till var en annan hållplats befann sig. Men jag klarade det, och var dessutom i tid !

Så nu är det dags att säga
Inside of me.


FBC - LOCKERUD 20.00 FBC ARENA!
( kom och se på matchen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback