Pedagogiskt drama, jag är ingen talang, men jag försöker !

Solen skiner, det är vackert väde roch jag dunkar volbeat som aldrig förr. Laddar upp som bara den inför resan i helgen. Skellefteå , here we come ! Måste ha vinterskor och vinterjacka med mig dit, för det är nog ingen direkt vårvärme där skulle jag tro ? Har varit väldigt duktig idag, lyckats avvärka en hel del jag inte trodde jag skulle hinna. Så nu kan jag med gott samvete sätta mig i köket och käka lite pyttipanna med ägg, det är riktig husmanskost det där !

Så jag säger väl update later, för nu har jag inte tid längre.
Måste hinna packa, äta och klä på mig rätt kläder innan
jag beger mig bort från Hässleholm , smalltown..

jag saknar att inte ha alla nära som jag hade innan.
man gick till skolan, man hade sina platser, man behövde
egentligen inte säga så mycket, vi kunde varandra så bra
ändå. Och jag saknar er, det ska ni veta.

inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback