Stress är icke bra för maugen !

Har haft, och har egentligen världens stressigaste dag idag,
Gick upp 05.15, tog tåget 06.36 från Knutpunkten till K.stad,
där jag gick i skolan mellan 9-3. Panik med bussarna till
centralen . Så efter många om och men, är jag äntligen hemma
i mitt hus. Ska ta tåget till Klippan nu 18.22, för att sedan åka till
träningen i Ängelholm för att göra det bästa jag vet, lira innebandy!
   Sen blir det hem, och direkt ner i bingen, för jag kommer vara
som ett djur imorgonbitti om jag inte får sova typ sick många
timmar inatt !

Skellefteå på fredag, gud vad jag älskar sverige !
Måste dra nu för att hinna med tåget !
( inget kul inlägg, men denna dagen har inte varit kul )

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback