jag vill krossa glaset och ta mig in

Det finns inge belöning och jag kräver ingenting bara att aldrig någonsin behöva hålla käften.
Kan man sjunga oftare på den än vad jag gör ? jag tror faktiskt inte det, och då har den antagligen betydelse för mig

Hursom så har jag dagen bara passerat i ett kick. Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag åstadkommit under dagen. Känns nästan som ingenting alls. Gått i skolan, ätit en macka och spelat lite gitarr. Det är sådant som kan vara skönt. Ska snart sätta mig ner och skriva in det sista på processbeskrivningen, sen ska jag skicka den till min vän så att jag kan bocka av den också på min lista. Sen har jag snart gjort ett helt år på Högskolan Kristianstad. Det hade man inte trott

Ska nog passa på att kolla på en beckfilm också, det var länge sedan.
ska också passa på att bada och läsa min bok, fantastisk .

jag vill värma din hand
räcker jag till för dig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback