Kent - på drift , sjukligt bra

förklara snälla så att jag förstår ..
Varför ni tystnar när jag kommer och ni skrattar när jag går.
Rivas, klösas, och bitas för mitt liv. det finns ingen belöning
och jag kräver ingenting bara att aldrig någonsin tvingas hålla käften .
man blir berörd på djupet och jag blir irriterad och förbannad på att
sådant här förekommer mer än var man tror. Var och varannan unge, vuxna
för den delen också får stå ut med sådant här varje dag. det måste bli ett slut.

Jag har sedan länge tyckt att låten som spelas upp i friendsreklamen
har varit magiskt bra. Har dock inte vetat vad låten heter eller vem som
gjort den. Så gick jag in på www.kent.nu och så fanns den där, på första
sidan. Det bubblade till i hela kroppen och lycka utbröt. Vet egentligen inte
varför jag fick den här barnaliknande reaktionen, men jag älskar den..

Igår tillbringade jag kvällen tillsammans med madde. Hon kom hem från
en bortamatch och jag gick rätt in i huset. Ingen som svarade, då híttade
jag tomman i soffan alldeles jättetrött. satte mig ner och kollades slutet
på harry potter och fenixordern. Den var rätt bra och jag måste nog kolla om
den från början. För harry potter är alldeles underbar med sina glasögon.

Hursom så kollade vi på x- effect-. Det är ett sjukt program men väldigt
underhållande anser jag på vissa punkter. Kollade sedan på twilight och
herregud vad snygg han är. Det är så det trasar sig i kroppen på mig. Den
filmen har varit den bästa på väldigt väldigt länge. Helt galet bra. Jag drömde
tom om honom inatt, att han kom in i mitt rum ......och.......och såg på mig som
han gjorde på bella i filmen. Den här var verkligen toppen alltså, kanonbra !

Ikväll blir det real - barca. En bra match hoppas jag. Ska kolla ut lite trix som jag
ska ta med mig till matchen imorgon, jag längtar som en liten undulat.

Nu ska jag in till k.stad och gå på hälsa och helhet, det ska bli alldeles kanonskönt :)
Sen får jag se om det blir match, eller det blir dirr till helsingborg. =)

nu hojtar mamma. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback