tisdag...

Jag vaknade upp idag utan att känna någonting.
Annars brukar man vara glad, trött, irriterad, exalterad.
Men idag var jag bara alldeles tom. Jag låg och försökte
komma fram till varför jag hade den här extremt tråkiga
känslan i kroppen. Och jag har fortfarande inte kommit
fram till någonting. Vissa dagar har man det kanske så ?

Måste hitta den perfekta examenspresenten, jag måste.

Hursom. idag är det fågelkvitter och blå himmel. Men var
ska jag sitta de närmsta timmarna ? Jo, på biblioteket i
Hässleholm och skriva en grupprapport. Jag är trött på
skolan nu. Trots att jag aldrig gör någonting. Har inte varit
där på evigheter och jag känner dessutom att jag kommer
få göra om min egen pedaogisk grundsyn, för den är inte
som någon annans vilket betyder att jag gjort fel . Fast jag
blir glad om det inte är fel, utan man får tolka det som man vill.

Nu måste jag klä på mig. Och jag ska vara grym. och sen ska
jag hem och slänga mig i trädgården och lapa sol. Och sen
ska jag cykla till träningen och vara grym !

Kommentarer
Cornelia säger:

GUNNAR! Jag vill inte ha någon presse! Jag vill träffa dig :-) Ändrade planer angående sommaren för min del, ser det ut som. Får höras snarast när jag vet mer säkert, så får vi planera in sommaraktiviteteeeeer tillsammans :-) Puss <3

2009-05-27 | 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback