träning .

Denna fantastiska dag har givit mig fjärilar i hela kroppen.
Steg upp imorse vid 8-tiden. Just då kände jag mig som en
slutkörd fisk. Men lite frukost på det så var man på topp igen.
Jag och madeleine gav oss iväg till staden för att parkera bilen
och sedan ta tåget till malmö city. Och det här med att fickparkera.
Det bör man alltid vara två personer om, för det är skitsvårt. Jag
och min vän stod hur länge som helst och försökte på in bilskrället
mellan två andra bilar. Och nu när man tänker efter förstår man
faktiskt inte hur det gick till. För rutan var mindre än vad bilen var.

Hursom så kom vi iväg till malmö. Där gick vi runt och hade det festligt
med varandra. Vid ett tiden åkte vi hem igen till Hässleholm och där
börjar tröttheten ta vid kände jag. vi umgicks lite till och vid kvart över tre sa
vi hejdå och jag följde med Falkonetti till Vinslöv och passade på att ha
lite kvalitetstid med honom. Och uppdatera varandra med livets alla
skrymslen och vrår.

Nu måste jag köra till träningen.
Hej österås

Kommentarer
vikkan säger:

hahah.. varav den ena bilen var mig (den svarta bakom) satan nära du stod :p

2009-05-27 | 17:09:55
Bloggadress: http://vikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback