trött !

Här är så mycket böcker, här är så mycket skit som bara ligger och skräpar. Just nu känner jag : Ge mig sommarlov !
Jag förtjänar faktiskt det. Första sommarlovet på hundra år känns det som. På hela sommaren ska jag jobba 27 dagar.

Idag är jag magiskt trött och det har sin förklaring. Gick upp halv 6, åkte till tomelilla och hade hand om väldigt många barn under FRITIDSHEMMETS DAG. Det var en härlig upplevelse. Och timmarna bara rann iväg. hade verkligen kul med klassen.

Var hemma 18.18, skulle hämta arvid 18.25. Då skulle jag hinna äta och klä på img, men jag hann. med marginal ; ) !
Hursom så drog jag mig ner till träningen. Bänken på torsdag mot Skurup, och sedan match med b.laget på söndag mot Kvarnby. Det kommer bli kul : ) !

Nu ska jag snart decka
som en hundvalp. Först
måste jag bara dricka ett
glas av livets dryck .

nu är det dags att sova.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback