Wallander - blodsband.

Såg till min stora glädje att MAXI säljer alla wallanderfilerna till ett kanonpris. Inhandlade två idag, och ska köpa de andra två snarast möjligt. Det är alltså helt fantastiskt vilka filmer de är, helt underbara. Jag får aldrig nog .

Helgen har verkligen passerat i ett kick. Spelade match i lördags. Förlust med 2-0. Riktig skitmatch. Skadad efter 3 minuter kändes sådär roligt. Kändes riktigt dåligt faktiskt, eftersom jag fick spela i 87 minuter till för envis som jag är, så skulle jag fortsätta. Dock har det bara blivit värre, så får skylla mig själv.

Så blev ingen match för mig idag. så jag gick på joakims födelsedagsfest istället. Det var väldigt trevligt. En del grejer hit och dit som jag kände att jag kunde varit utan just då. Men nu i efterhand kändes det rätt ok. Synd bara att vi får skiten varje gång.. ; )

Nej , nu ska jag sova
är ju faktiskt ledig imorgon
men har annat för mig.
så lite paus i huvudet sitter
fint en kväll som den här.

Godnatt.

Kommentarer
Tips säger:



Jag har hittat en jättebra sida där man kan ge bort böcker man själv gjort som present!

Jag gjorde en till min mamma om oss syskon och hon blev jätteglad!!! Det är en rolig grej som hon alltid kommer att ha kvar, väldigt uppskattat!

Kolla på www.solentro.se



Kram kram

2009-05-11 | 09:20:49
Bloggadress: http://www.solentro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback