Är det roliga redan slut ? nedå, det har precis börjat.

Slutet på vardagen, början på helgen.
det kommer bli en mycket mysig helg
skulle jag tro. Planerna har förändrats
men det spelar ingen roll, allt känns bra.

Ska på praktik mellan 13-16 idag, skönt
och mycket mysigt att allt känns så bra.
Sen blir det hem, ta det lugnt och bara
gilla läget för att sedan klockan sju åka
till viktoria och tillbringa kvällen där med
henne, sandra och lillekatt madde. tu

Sen imorgon blir det match mot stanstad
och jag är verkligen taggad till tänderna.
Det känns magiskt bra inför denna matchen.

Sen ska jag åka vidare till eslöv där det
blir umgänge och eventuellt lite bowlinglir.
Det är gulligt och jag ska vinna alltihopa.

Nu ska jag först och främst klä på mig
sen blir det stan med mamma och syster.
Tror det vankas mat faktiskt ?

Uppdatering kommer förmodligen. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback