GRATTIS SANDRA !!!

När jag vaknade imorse kände jag bara en ilning genom hela kroppen. Nervositet hade kanske många sagt, jag säger bara det är så det skall kännas när det är match. Idag är det verkligen dagen med stort D, på två sätt faktiskt. Dels är det match mot södradal, arenamatch måste tilläggas. Sen är det ju min underbara vän Sandra Heingards födelsedag idag, hon fyller 20 år idag minsann. Grattis säger vi till dig. 

Sen ikväll blir det lagom med fest efter matchen, och sen blir det till Eslöv inatt, hämtad med bil, kanon ! Skulle som sagt varit i malmö på dagen, men hals och näsa ville inte det. Blev lite bättre framåt kvällningen.
Gårdagen var sjukt rolig. Jag, Alfred och Robert var och kollade på Pelikanerna. Förlust, men ack så trevligt. 
Jag och robban stod och sköt lite efter matchen, så kommer Pelikanernas målvakt och lutar sig på målet och säger : Sjukt, jag vågar stå här utan hjälm, men när mina egna skjuter vågar jag inte. Ungefär 10 sekunder senare serverar robert mig en volleypass som jag drar i ribban och upp på målvaktens läpp så den svullnar upp galet fort. Jag sprang iväg och slängde mig på golvet och skrattade galet mycket, skrattade säkert i tio minuter. Det låtar kanske lite kul nu, men det var magiskt kul då. 


 
jag älskar dig.


Kommentarer
sandra säger:

Tack så mycket hjärtat! <3

2009-11-29 | 20:53:03
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback