jag är er nya målvakt.

Skoldagen idag kändes totalt meningslös faktiskt. Så den behöver vi inte prata om, den är förbi och glömd. Något som dock inte är glömt, är min briljanta träning, i målet ! Kom till träningen idag och fick veta att det var en "lattjo-träning", filippa frågar om hon ej kan få spela ute, jag nappar direkt och ber om att få stå i målet, det fick jag. Tina tog det andra, tvillingar i trubbel i varsitt mål. Efter två minuter i målet kom några i herrlaget och bombaderade mig så att jag övervägde att fly. Sedan försvann dem, och så stod tjejerna kvar. Kändes lite tryggare, men herre min gud vad hårda skott. Hursom, vi spelade liten rink och efter någon minut får jag värsta slaget på fingret så nu är långfingret helt tjockt, och blått i kanterna. Undra hur det ser ut imorgon?

Och du sandra, jag tänkte på hur du kastar dina utkast. Kan dock glädja dig med att jag ALDRIG kommer kasta så som du. För jag provade två gånger, ena gången kom den rakt ner i marken, och andra gången kastade jag bakåt. Så jag höll mig till att rulla ut bollen, eller kasta kärringkast. Det behärskade jag rätt bra faktiskt . kul katt.

Nu måste jag sova
är trött. skola imorgon.
PUSS

Kommentarer
Tina säger:

Vilken tur du hade hjälmen på huvudet igår så jag slapp se ditt gap när du kastar! ;) haha :)

2009-12-01 | 08:59:19
sandra säger:

kärringkast anna?! trodde iaf jag hade lärt dig något under dessa åren. det blir hårdträning på lördag!

2009-12-01 | 11:50:17
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback