Lägg dig ner och sov lillasyster...

Sitter och lyssnar på kent, och det är galet magiskt det också. Har verkligen kommit in i ett musikstim. Och jag tycker verkligen om det. Finns inget bättre just nu, att få koppla av till musik som verkligen faller mig i smaken. Kent & lasse Idag blev det en tur till Eslöv. Från ängelholm - lund, lund- eslöv. Det är ett himla meck, men jag tycker om det. Man blir ju glad när man kommer dit i alla fall. Han letar kvitto och jag har precis duschat. Hann ej det efter träning, hade visserligen varit hemma vid samma tid. Men man vet ju inte när och om tåget är försenat. Och hur mycket det är, det man vet är att det aldrig är i tid. aldrig.

Ser fram emot lördag. Är galet taggad. Hoppas verkligen att vi vinner, vi ska. Vi måste. Hursom så ska jag ha en väldigt trevlig dag. Spela inför lite större publik än vad vi är vana vid. Men det kommer att bli en upplevelse ,absolut. Södradal - fbc snart är det dags att sova.

Är en galet trött person idag. Praktiken är slut och jag tycker både det är skönt, samtidigt som det är tråkigt. Man har kommit in i det så bra nu, men skolan börjar ju på måndag igen. Så man har ju inte så mycket ledigt. Men det är bara att bita ihop. Just nu ser jag fram emot helgen. Kom och ta mig säger jag bara, gör vad du vill. Bara det blir helg nu, en bra sådan tack . Godnatt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback