Vilken dag är din favoritdag?

Tisdagar har blivit till ny favoridag, efter fredag och lördag förstås. Det kanske beror på ett jag inte måste stressa ihjäl mig som under alla de andra dagarna? Kommer aldrig orka hålla det så under en längre period, en månad har räckt. Och nu har jag som sagt provat på det, så nu är det väl fritt fram och klaga? Det har jag hört att det är!

Träningen igår. Blir bara lättare och lättare att vara ute och springa. Det känns väldigt härligt måste jag säga. Har kanske hänt någonting med målet jag skall nå? Sedan blev det skotträning med herrarna, och jag ska vara glad att man inte går upp som en smurf idag, alldeles blå. Tyckte skotten kom överallt ifrån, sjukt faktiskt. De skjuter hårt, men de kan inte sikta ; ) ! Träningen var skoj, blev en rolig variant av teknikbana sen, jag tycker om. Sen blev det ner till helsingborg med vivs och sen var det bara att ta tåget hem och lägga sig. Uppe med tuppen idag, visst emelie ? Klockan var faktiskt 07.48 när jag gick upp, det är tidigt. Ska snart cykla till norra skåne där jag sedan skall ta mig vidare till praktiken. Skönt med lite härlig sådan idag, är på väldigt bra humör idag så, tackar.

Ikväll ska jag först styrketräna, sen ska jag till Höör och kolla innebandy, sen till Eslöv och ta det lugnt. Jag är på resande fot, men det är helt okej. Får ju se alla sidor av städerna kan man väl säga. Nej, nu har jag bråttom igen.

puss

Kommentarer
Anonym säger:

På vardagarna ringer min klocka alltid kl.04.50. Inte ens jag tycker att det är okey! Så för mig hade 7.48 inneburit en lååååång sovmorgon...;) <3

2009-11-24 | 10:16:59
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback