all heder åt brolle jr.

Brolle Jr. är en fanstastisk artist. Vilket sammanträffande att jag satt bredvid honom på Lindas 30 års fest. Lärde mig mycket nytt och det var härligt. Kan väl inte bli bättre än att ha Peps persson på ena, brolle på andra? Gud vilken fest det var egentligen. Alla var fulla, alla var glada och alla hade förbaskat roligt. Den är oförglömlig.
http://www.youtube.com/watch?v=5UNtDqH-EKA&feature=PlayList&p=34BD6BF8983DA343&index=0&playnext=1

Varför ska jag försvara mig hela tiden? berättar för dig vart jag än går? När jag väl berättar, så blir du irriterad på varför jag berättade det, du vill ju inte höra om mina äventyr? Det känns som om jag vet var jag har dig, samtidigt som jag inte har den blekaste aning. Du är hal som en ål, och jag blir magiskt osäker på dig.Vad hände? - Nu ska jag sluta upp med dig, inte besvara dina frågor och bara låta dig vara där du är idag. en kamrat ?

kom inte så långt med packningen, fastnade för brolle istället. Kan inte sluta lyssna. Det är magiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback