för att du finns.

det är underbart att vakna upp med någon man tycker om.

Igår gick jag upp 04.15 och gjorde mig redo för en dag på Ullared . Där finns verkligen alla sorters människor. Snälla, söta, trevliga, härliga och sen så har vi idioterna. Jag förstår inte hur man kan vara så korkad att man ställer sin kundvagn mitt i korsningarna som finns där. För mig är det helt obegripligt att man bara kan tänka på sig själv så fruktansvärt mycket som vissa människorna gör där. Det är helt galet, men ändå är det dit jag vill åka flera gånger per år för att spendera pengar. Man blir som ett litet barn på julafton, man blir verkligen det. Fast igår var det min mamma som var helt galen. Vi var där drygt 10 minuter efter öppningstid, och hon trodde att alla vagnar var slut, att alla saker var slut och hon såg verkligen knäckt ut. Men tror att hon blev lite annorlunda när hon kom in, eftersom hon och pappa kom ut med två vagnar sen. Det är dock inte som dom som handlade för 27.000 kronor och hade sju kundvagnar med sig ut. Det är sjukt, mycket sjukt. Men den som spar, han har...
Tack mamma, pappa, madde, kicki, tintin, elin och vera för den underbara dagen :)

Sen blev det hets hem och packa inför helgen. Blev en innebandytrunk och en resväska. Det kändes lite sjukt. Så träningen gick sådär, kändes lamt och faktiskt tråkigt. Men det är väl sådana träningar som också finns ? Sen åkte jag ner till eslöv och a. Där gick jag in i en varm lägenhet och somnade nästan direkt. skönt. så nu är jag nästan utvilad inför helgen. Den kommer bli helt galen. Jag skall till köpenhamn och tina skall vara catwoman, perfekt !

hoppas hon skickar bild. Jag måste se om hon blir lika snygg som jag var. I så fall blir det kopps på måndagsträningen så att vi kan skjuta varandra, Livet blir lite roligare så kanske :) puss

fin a

Kommentarer
Tina säger:

haha, jag kan skicka bild till dig, men vet inte om jag kan ha den för masken stryper mig nästan ;P

2009-10-30 | 13:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback