jordgubbar och lite vanilj ?

Timmarna går snabbt samtidigt som de går långsamt. Antingen gör jag många saker snabbt, eller så gör jag ingenting alls. Men så brukar det ju vara, så det är ju inget ovanligt egentligen.
Har städat och studerat väldigt flitigt. Sorterat kläder, smink och annat bråte som ligger gömt på rummet. Har skrivit rätt mycket om jehovas vittne också, intressant syn på världen måste jag säga, men inget fel med det.
Har dessutom skrivit ner frågor om vädret,samt sökt svar på dem.Man lär sig en hel del nytt !

Ska skriva ner nu hur helgen kommer se ut och vad jag behöver ha med mig. Risken för att glömma
någonting är rätt stor när det gäller mig. Det vet de som känner mig. Har kommit till en fotbollsmatch med bara en fotbollsskor, har glömt jackan mitt i vintern. Blivit av med ett x antal handdukar. samt åkt ifrån mina utomhusskor. Det är inget ovanligt det heller, men nu när jag blivit vuxen så har faktiskt sådant blivit förändrat.
Fast senaste i måndags glömde jag mina innebandyskor i ängelholm, så carro fick rädda dem, två dagar senare, för inte föräns då kom jag på att jag glömt dem. Saker och ting kanske inte alltid förändras med tiden ? Det har jag ju nu fått två bevis på. Fast det ena beviset är hemligt än så länge, kommer nog fram med tiden tror jag..

När man går och städar med fönstret öppet så får man verkligen ta del av hösten som väldigt snabbt tar ett grepp om oss. Känns som om det var sommar precis, och bara på noll sekunder så är det höst? alla löv skiftar färg, dock inget negativt med färgbyten. Lite variation är bara härligt. Det enda som är dåligt med hösten är att det regnar alldeles för ofta. För jag tycker faktiskt det är mysigt att gå omkring med en stor halsduk, på med höstskorna och jackan och bara strosa rundor. Dock hatar jag det om det regnar, bara onödigt regn känns det som. Kan väl regna på nätterna ? Då berör det inte mig iaf, ( egoistisk? nej ! )

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback