röd i ögat?

Dåligt uppdatering, jag vet. Men det har faktiskt sina förklaringar. Har gått mycket i skolan, framförallt länge om dagarna. Så det har bara varit att bege sig hemåt, hämta väskan och åka igen. Så där har inte funnits mycket tid över till datorer och andra ting.

Har dessutom dragit på mig ögoninflammation, antagligen. Eller det var så nissen på vårdcentralen sa. Så jag ska dit klockan tre idag, för att undersöka om jag har inflamation eller vad det är som är fel i mitt öga. Har aldrig varit
så rött tidigare. Så är väldigt svårt att förutse vad det är som är fel. Har dessutom en halsmandel som är betydligt större än vad den ska vara, eller vad den brukar vara. Så jag hoppas att ingenting är dåligt på mig, då blir det irritation kan ja lova.Har inte tid att vara sjuk.Sjuk kan jag vara när jag har tid.När är det fresten som jag har tid?
Nej, nu ska jag skriva färdigt min hembygd och bara ta det lugnt, innan det blir vårdcentralsbesök. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback