snabb måndag.

Måndagen avklarad och herregud vilken sådan.
Ställde klockan på halv 6, vaknade kvart i tio oc insåg att jag försovit mig med en massa timmar. Kändes inte alls bra. Men kom till Skolan vid halv 12 och var lite nöjd ändå. Hade ju gjort matsäck alldeles ensam, och dessutom var den nyttig, sallad sitter alltid fint har jag kommit fram till. hursom så kom jag till skolan och mötte upp Christian och Simon. Satte oss i restuaringen och skrev ner frågor till eftermiddagens besök hos Jehovas vittne.

Efter maten var det dags för svenska redovisning, gick väl bra och nu har jag/ vi en mindre sak att fokusera på. Dock är jag lite nervös inför VFU, känns som om jag har missat något. Vet dock inte vad det är !

Efter svenskan var det alltså dags för besök hos JV. Det var
väldigt intressant och lärorikt, så nu kan även vi redovisa
imorgon om det behövs, Eller så väntar vi till december.
får se vilket humör vi är på när morgondagen är här.

nu ska jag fortsätta att skriva min sammanfattning, sen får det bli egenträning innan jag ska lägga mig och sova. Fast ska först kolla på halv åtta hos mig. är ett väldigt mysigt program. Jag ska ha det så när jag blir gammal

nu får jag planera och städa lite.
mitt rum ser ut som kaos, nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback