the end .

Det känns lite lustigt när veckans dagar bara passerar på ett kick. Snart är det Måndag igen, och man ska ta sig igenom en vecka till för att få vara ledig. Visserligen är jag ledig väldigt mycket från skolan, men helgen har ju ändå sin charm. Där känner man att man är ledig när man är ledig, och där finns inga måsten och att göra hela tiden. Det är på helgen man trivs bäst. Eller så ska jag inte säga, jag trivs bäst på helgen.

Igår blev det verkligen till att åka skåne runt för att komma hem. Sådant hör till tror jag. Hade inte bättre för mig här hemma, så jag åkte lite tåg istället (notera att jag försöker få fram att jag var väldigt ironisk ) .- Hur svårt kan det vara för ett tåg att komma fram till station i tid? Det händer inte ofta måste jag säga. De kommer bara i tid när jag inte är i tid, och de är alltid försenade när jag är i tid. Kan det inte finnas ett mellanting mellan tågen och mig? Eller det är alldeles för mycket begärt ? Ska kanske ta och höra om man kan flytta in på tåget, för det känns isf som att jag redan bor där. -Ursäkta damen, vad är din adress? -Pågatåg kristianstad,vagn 3,plats 7.

Nu är det nog dags att packa färdigt, för jag har inte riktigt koll på vad jag måste ha med mig. Tina sa glatt humör och matchkläder. Och det har jag, så det borde väl vara allt ?

Kommer inte att vara hemma i helgen, utan kommer ha tillfällig adress i Ängelholm och ... kan inte gå ut med. Men det kommer bli en bra helg måste jag säga. Det blir det alltid med tina,för hon är en mycket sjuk människa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback