Vilken dryck är livets dryck ?

Idag är det lördag, vilken underbar dag.
Vaknade upp imorse av att a slog mig i huvudet, för att han skulle vända sig. Sen får han panik och säger att klockan är tolv men klockan är bara drygt 9. Sådant kan göra mig irriterad till max, men det hände inte idag. Tack gode gud skulle jag vilja säga. För ett gunnipajutbrott på morgonkvisten är aldrig trevligt, och kommer aldrig bli.

Väntar på att a ska duscha klart så vi kan åka till tåget så vi kan åka ner till Köpenhamn och möta upp hans vän plus flickvän. Ska bli en trevlig helg måste jag säga. Var ett tag sedan jag var ute på äventyr. Och det är ju något a ofta tjatar om. Att vi måste åka ut på äventyr . Så nu får det blir så, äventyr i köpenhamn låter perfekt.

Igår kollade vi på pelicanerna, Knappt bra innebandy. Men det hör väl till antar jag, när man inte tränar så mkt ; )
kom hem, åt mat och somnade som två stockar. helt sjukt, blev knappt en godnatthälsning. Men det är fint de med. Vi har en ständig kamp om vem som skall ha det sköna täcket. Konstigt nog vinner jag alltid, det är bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback