där rök ett par byxer, surt !

Självfallet rök dom inte, men pengar till det försvann verkligen som en vind.
550 : - rätt ut i luften, till två böcker jag inte vet om jag kommer behöva.
Antar att jag behöver dem, så har det verkat iaf. Verkar som den här söderbergh
verkar vara en klok kvinna, så jag satsar stort och tar hennes bok till min.
Snackar om kurslitteratur, det är inte billigt men jag antar som sagt att jag
investerar väl i dem. Herre min gud annars, då går jag i taket.

Har suttit i princip hela förmiddagen med att leta böcker. Vaknade halv 9 och
det kändes allt annat än ok. Antar att det är så jag får leva nu när jag är ledig.
Kommer vara trött som en mygga imorgon, det är läskigt.

Ska till ängelholm ikväll och träna, samt springa inom bibblan och hämta
min välbehövda bok. Så det blir pluggeri på vägen hem, jag har ju tid om
jag uttrycker mig på det sättet.

malmö på fredag, och sedan timbuktu. Sen vankas det lördagsfotboll, undra
om det är div 6 eller div 7 ? aja, det kan väl bli en intressant match iaf : )

nu ska jag nog ta och läsa lite i min bok, och dessutom skriva ner lite anteckningar.

Puss

Kommentarer
vikkan säger:

byxor ;)

2009-09-02 | 21:42:31
Bloggadress: http://vikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback