onödiga tankar och sådant som måste komma ut ur min kropp.

jag är sjukt dålig på att uppskatta tid och sådant där.
Men vi kan väl säga att det tar drygt 4 sekunder att gå
från mitt kylskåp till mitt rum. Jag gick precis dit för att
fylla på dricka i mitt glas. Jag gjorde det, och sen när jag
kom tillbaka till rummet, så har jag bara drygt två cm kvar
av dricka. Känns det lönt att gå till kylskåpet för att släcka
törsten då? Det känns som om jag behöver skärpa mig nu.

jag har en konstig känsla, det är en sådan som gnager
under mitt skinn och den slutar inte förän jag somnar.
det är inte så jag vill ha det, det ska vara lugnt naturligt.
inget krystat under min hud, bara minnen skall ligga nära
till hands. Inga onda aningar, eller otrevliga tankar. bara
sådant jag njuter av att höra och förstå. ibland lever jag
ett liv som jag inte kan förklara, det bara känns tomt.

För övrigt känner jag att Manchester United spelar sådär
bra. Inget jag är nöjd med eftersom att de inte leder.
Antar och hoppas att det kommer en förändring relativt
fort. För jag orkar inte med en förlust i första matchen
i champions leauge. ge mig en vinst små små pojkar.

Påtal om fotboll. Kom och tänka på nu när jag verkligen
trodde att jag skulle träffa David Beckham. Att han skulle
komma hit och knacka på och presentera sig som snygg.
De dagarna är förbi, fast det som är trevligt är att man
kan konstatera att man har en magisk fantasi. och det är
jag nöjd med, har hellre för mycket fantasi än ingen alls.

bör krypa till sängs och bara ligga och fundera på livet.
men jag har ingen lust att fundera på hur det är. vill bara
leva det. ut till fullo. Får hoppas jag kan fånga mitt liv och
göra det till något jag är nöjd med.      jag behöver dig då

nej, nu får det faktiskt bli
sängen och andra halvlek av
matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback