skit.

Du vet hur det känns,
att komma där bakom
att bli efterlämnad och
lagom bortglömd. Jag
vet att du vet hur det
känns, jag vet dock inte
hur du gör för att orka
ta dig två steg framåt,
istället för att göra som
jag, falla tillbaka till
samma plats som för
flera år sedan. jag
behöver en sådan som
du i mitt liv, var dag,
var natt, precis bakom
vid. du får inte gå och
göra om samma sak igen

jag hade en dröm , att bygga det där med dig.
det som man tror skall bli så bra, när man är två.
där finns en plats, vi båda känner till, men vi är
på två helt skiljda håll, du är där och jag är här .
och vi hatar varandra mer än någonsin .

ibland behöver man en plats man kan ta sig till, där ingen annan känner till någonting.
där allt är tyst, och ingen bryr sig om att ställa konstiga frågor. en plats där jag är lika
osynlig som vanligt. har du en sådan plats ? där du kan gömma mig för stunden ?

jag hade behövt dig idag
en liten dos av dig just nu.
ett andetag, en rörelse,
en förklaring till varför allt
blev så fel. jag behöver dig
ikväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback