tillbaka till verkligheten, vad menas... ?

Det är verkligen så. På vardagarna befinner man sig i verkligheten,
men på helgen kliver man över någonting, och så är man inte längre
kvar i verkligheten utan man är på en plats där allting bara händer.
Svårt att förklara, men kan väl sammanfatta det på ett sådant sätt
som att på vardagarna har man sina sysslor man måste göra, medan
man på helgen kan göra lite som man själv vill. Så jag gör jag iaf .
Och ja tina, jag vet att du också känner så, tvilling på riktigt ?

Skolan har börjat och jag tycker det är skönt. Dock är det lite jobbigt
att kliva upp på morgonen när klockan ringer, eftersom den vara är
runt sex. Fast det är viktigt att jag är jävligt ledig på onsdag och på
fredag. Nästan hela terminen, och det är världsklass.

jag tänker
lite mer än
vad jag borde.
men då är väl
allt som det
brukar ?

jag älskar dig bara
när jag är med dig
resterande tid är du
bara någon för mig.

Kommentarer
Tina säger:

Vi är tvillingar på riktigt :)

2009-09-01 | 21:24:39
Tina säger:

Vi är tvillingar på riktigt :)

2009-09-01 | 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback