you can't start a fire...

det finns vissa problem som alltid finns där..
men det är ingenting jag bryr mig om just nu,
jag har inte tid, jag har inte någon ork. så de
förblir orörda, de blir jävligt orörda.

vaknade upp till roliga kommentarer och massa
skitsnack. Men det gör ingenting, jag gillar det .

blir frukost nu snart, sen ska jag försöka handla
en bh och kanske något annat smått och gott.

sen blir det match i höör, och sen blir det hem
och byta om till min "roll" för kvällen. Ska på
middag där man ska vara utklädd till det man
ville bli när man var liten, ola var min idol .
Men det blir en tidig kväll, samling halv 9 imorgon.
MATCH, taggad för match så det är galet. jag
älskar att spela innebandy. Hade en down ett tag
men den är borta och glömd, ge mig innebandyklubban.

nej, nu ska jag njuta av den här dagen. jag är i heaven,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback