håller helg.

Steg upp vid halv 8 och ville faktiskt kasta in handduken då, slå ihjäl min mobil och dra täcket över huvudet. Men jag trotsade allt detta och begav mig iväg för att besöka malmö med min vän maddy. Blev en hel del inhandlat och jag är mer än nöjd. Många saker till ett lågt pris. Nästan inget pris alls om jag skall vara ärlig. Jag älskar sådant.

nu sitter jag i eslöv och ska snart besöka biblioteket. Inte för att jag behöver boken, utan mer vara snäll för att jag reserverat en bok, och de inhandlade en ny åt mig för att den andra försvann. så nu kommer vänligheten .

imorgon är det 40 årsfest. mycket trevligt. blir först lite mat hos sandra och sådär. sedan blir det mot vankiva. blir match på söndag mot åhus. sola? vill så gärna, men det är trots allt inte jag som bestämmer laget, kom igen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback