Halsfluss.

Den har gått och blivit till min bästa vän, halsflussen. Aldrig har något varit så nära, hela tiden, var jag än går. Så finns den där. Det svider, kliar, bränns och är allmänt irriterande. Varför ska jag ha det hela tiden? Precis när jag kommit igång med träning från föregående halsfluss, så får jag det igen och jag missar seriepremiär. Jag blir sjukt irriterad.

Jag hade världens planer för veckan, men nu har allt gått i kras och jag kan inte göra något annat än att acceptera det. Och det är det värsta, att man är totalt jävla hjälpslös och kan bara ligga och hoppas att läkningen av halsen går vägen .
 
jag kom på mig själv av att hålla mina händer knäppta.
jag låtsades att ena handen var din och att den var
placerad i min, för att det är så det ska vara. Jag hoppas,
jag vill och jag tror att det kommer vara så, på riktigt.
detta är på riktigt.
a v a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback