matchdags, och här sitter jag

Helg, helg, helg hela veckan kan man väl egentligen säga? Jag tog mitt överraskningskit och begav mig hem till Alfred. Städade hela hans lägenhet och bara satt där så gulligt och väntade tills han kom hem. Visserligen hade jag sagt att jag var hos honom, men tror ändå att han blev lite glad över att se mig? Eftersom dagen innan var lite si sådär . dock glömt nu
Vi lagade världens godaste kycklingwok med äggnudlar. Han besitter faktiskt kökskunskaper, jag är förvånad ! Sedan blev det filmen "supersugen". Det är verkligen en mycket sjuk film som man skrattar hur mycket som helst åt, den har de lyckats med. Dock kan inte människorna i filmen känna sig speciellt lyckade, då de faktiskt är förbannat misslyckade ibland .

Sedan somnade jag som en stock vid typ 11 och vaknade vid kvart över fem när han begav sig till jobbet. Sedan somnade jag igen och sov vidare tills det blev någon form av lägenhetsbråk i lägenheten ovanför. Skrik,skratt,musik,skrik. Jag vet inte

Nu ska jag läsa lite litteratur och låta duktig för att sedan bege mig till stan och träffa min vän Johanna. Ska blir trevligt. Sedan är det seriepremiär, och jag är utanför plan. UTANFÖR! det är fan inte rättvist. Så jävla utanför, jävla skitplan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback