vårbilder.



Desa bilder togs för några dagar sedan då det var varmt, vindstilla och förbannat mycket sol, hej vår och hej sommar

idag känner jag mig som världens mysigaste anna. Avslutade precis ett samtal med alfredo, och ser fram emot fredagens händelser. Dock vet jag inte riktigt vad som händer, men det är alltid trevligt med honom. Bio igen kanske ? vi får se !
Annars har jag väl inga ovanliga händelser planerade denna veckan? Eller lite faktiskt. På onsdag ska jag träffa Caroline. Har inte gjort det sedan dm- finalen. Så nu tyckte både hon och jag att det var dags, bra av oss. Och på torsdag blir det sjukhuset i kristianstad. Skall äntligen få träffa en läkare som kan besluta om mina förbannade mandlar. Hoppas på ett bra besked. Inte för sent och inte för tidigt, helst där i mitten så jag inte missar innebandysäsongen allt för mycket, hoppas.

Nu ska jag kolla vad det går för biosar på fredag. Jag har kommit in i en bio fas, helst med mat inblandat också , mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback