turn the lights off.

jag är i behov av ett par nya byxor.
Jag vet inte om de ska vara ljusa eller
de ska vara svarta, förmodligen får de
bli svarta, det känns. jag vet inte , jag
har ju nästan inga svarta kläder alls,
så första plagget måste komma någon gång.

myste med kisemisen i soffan innan, han är
gammal och sådär, men han är världens mysis.
Bassebus sov på min mage och jag kollade på
sjunde himlen. mysigare program får man leta efter.

vad händer idag? vad hände igår? jag spelade fotboll
igår, kändes sådär. suget, var är du? och idag
vankas det innebandy, tänk att man tappar suget
ibland till denna sport, idiotiskt nästan. Jag hade nog
kunnat spela innebandy varje dag, prova någon gång?

idag kommer lillis hem, finaste lillis som varit i skottland.
7 månader och den lilla ungen har redan rest dit jag vill.

för övrigt måste jag klippa mig, ser ut som en hamster.

Kommentarer
jessica [ myckelite om litemycke ] säger:

same here. måååste klippa mig. men min lilla friösr har givetvis semster till 29:eeeeeeeee! dagens i-landsproblem :D

2010-08-25 | 12:46:47
Bloggadress: http://myckelite.blogg.se/
jessica [ myckelite om litemycke ] säger:

synd du inte hade 13,50:- på kontot för det är vad jag tar för att klippa med min köksaks i garderoben. hade blivit assnyggt men som sagt du är 50 ölre shooort!;)

2010-08-25 | 15:43:53
Bloggadress: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback