hatar måndagar , nästan mer än söndagar

tröttheten har verkligen hunnit ifatt mig.
Ser timmarna passera , och allt som jag
borde hunnit med ligger orörda på golvet.
Utöka dygnet till ungefär 48 timmar ?

Träningen idag bestod av match mot p16.
vi förlorade "bara" med 8-1 . aldrig kul att
förlora kan jag känna, hoppas att vi ej gör
detta på lördag? För då blir det ingen kul
lagisfest. Det som är kul är att nästan alla kan.
alltid någon som inte kan, men sådant är det.

Imorgon skall jag jobba. Mellan 11.45-16.45.
Ska bli trevligt. har inte jobbat där på länge
men jag ser fram emot detta då det är skönt
att utöka sin ekonomi samtidigt som jag får
träna på det som jag skall jobba med i framtiden.

Nu ska jag dock sova. för att stiga upp vid 9
imorgon och ta en språngmarsch . jag lovar
att berätta hur det gick emelie !
godnatt.

Kommentarer
Emlan säger:

Jag är imponerad Anna, ser fram emot att höra hur det gick=)

2010-02-09 | 07:25:55
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback