nyvaken.

Södradal vann över Landskrona med 6-4
vilket betyder att det blir en repris av förra
årets dm-final, lagmässigt då förstås. hoppas
att den spelas illa kvickt nu, så att jag kan
påbörja min fotbollskarriär igen, helkul .

för övrigt somnade jag och lfred vid lite över
5 igår, och vaknade sedan halv 8. då insåg vi
att vi var hungriga och var tvungna att handla
något att äta. Blev en allahjärtansdag middag
bestående av tacos. Alfred hittade någon film
som var så bra, men det tyckte inte jag , inte alls.

jag somnade igen vid halv 12, men han väckte
mig och sa att han inte kunde sova. Sen vipps
så blev det alldeles tyst bredvid mig, och han hade
visst somnat. Då var klockan nog runt kvart över
12. och imorse hände något mycket mycket märkligt.

han gick upp utan att snooza, han gick upp utan att
tända sin lampa, han pratade tystare än vad han
brukar och han lovade dessutom att städa och diska
i framtiden, så att han kan hålla rent i lägenheten .
det tyckte jag var sjukt, och jag funderade på att
knipa mig i armen och se om det var på riktigt eller
i en dröm. något sådant får man ju bara inte missa.

idag ska jag nog plugga lite. skriva färdigt uppgift 4
kanske. sitter ju också och inväntar barnet, men med
min vanliga tur så kommer det väl inte förrän den 1
mars då jag inte kan jobba : / otippat minsann ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback