Hejdå 2009, jag välkomnar dig 2010

Nyårsfirandet blev alldeles suveränt, som på så när något litet smått. Tror aldrig man kommer ifrån det dock .
Firandet gick av i stapeln i Höör hos tobias och annica. Mycket trevligt sällskap måste jag säga. Och kvällen avslutades på stenson i höör. Jag hade kul den halvtimmen jag var där, men sedan blev dags att gå hem. Knytnävsslag i huvudet är väl aldrig skönt? Dock inte jag som fick det men alfiepalfie stod i vägen för något.

Febern har infunnit sig hos mig nu igen. Den vägrar att försvinna och jag förstår det inte. Förkylningen har jag haft i drygt en månad nu, så den har jag vant mig vid. Men inte febern, den är bara ond och jävlig. Så blev ingen träning idag. Så skall försöka ligga och vila upp mig för att den skall försvinna. puss

Eftersom att det ej går att lägga upp bilder på facebook just nu, så kommer några här:

Kommentarer
anne säger:

sv: jaa skitmysigt :) åh vad avundsjuk jag blir. vill verkligen med ha en egen kisse :D agnes dreglar också, men då måste det vara speciellt skönt liksom ;)

2010-01-02 | 12:46:32
Bloggadress: http://annebertelsen.blogg.se/
anne säger:

sv: haha ja det verkar ju helt klart så ^^ tack detsamma! kommer definitivt komma tillbaka :)

2010-01-02 | 16:00:31
Bloggadress: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback