Kul skit.

Sådant här kan vara rätt kul, och eftersom jag inte har ett skit att göra. Så roar jag mig med denna.

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det vet jag faktiskt inte . Inte som jag kommer på nu .

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag och nyårslöfte går icke ihop, men inför 2010 har jag faktiskt.
Och de ska jag hålla, annars bryter jag ihop.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster blev gravid, ( ungen kom den 13 januari )

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
nej , sådant har jag haft tillräckligt mycket tycker jag

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Bulgarien

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
jag vill ha mer pengar

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Båstad då jag och tina totalt flippade ut och var konstant runda om
fötterna, kändes det som. det var väl 7-9 augusti ?

8. Vad var din största framgång 2009?
Att kombinera skolan med resandet i Sverige

9. Största misstaget?
Det kan vi hålla utanför.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag har varit sjuk en himla massa. Halsfluss x 2 ,
ögoninflamation, och luftrörskatarr.

11. Bästa köpet?
Gjorde en hel del bra köp faktiskt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skit.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att jag skulle bli moster.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lars Winnerbäck konserten var suverän

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var tokmycket gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag hade velat säga resa, men det har jag gjort en hel del.
dock bara i sverige. Men studerat mer och mer noggrannt
kanske. Har haft förmågan att vara lat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit mindre godis.

18. Hur ska du tillbringa julen?
föräldrarna, som alltid.

19. Blev du kär under 2009?
Ja .

20. Favorittidning?
Norra skåne, läser inte tidningar.

21. Favoritprogram på TV?
hinner inte kolla så mycket på tv.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag gick från att ogilla till hata, så ja

23. Bästa boken du läste i år?
Stiegs böcker är ju underbara

24. Största musikaliska upptäckten?
jag är inte musikalisk, därför kan jag inte se det hos andra.

25. Något du önskade dig och fick?
jajamensan.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Det finns det väl alltid.

27. Årets bästa film?
Jag kollar inte på skräckfilm, om det inte är saw

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade en stor fest för släkt och vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
fler timmar på dygnet

30. Vad fick dig att må bra?
att få vara i närheten av mina vänner och familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback