nu e de fredagsmys

Pappa väckte mig 11.15, då tog jag en promenad
och inhandlade en klänning och ett par jeans .
( nu har jag satt klädstopp på mig själv denna
månaden för att spara till något jag verkligen
behöver ) Hursom. Jag gick inom min syster
för att få lite värme i kroppen i form av varm
choklad som smakar ljuvligt. Den är icke vanlig
och jag måste få tag i en påse av den sorten .

fick köra chrill till jobbet och ta bilen hem, och väl
här städade jag min garderob så nu hittar jag ju
kläderna där . Vid kvart över 3 hörde syster av sig
om att vi skulle gå . Så vid halv 5 påbörjade vi en
promenad som visade sig ta 2 hela timmar. När
vi väl kom hem till de röde huset, så vankades
det räkor vilket smakade ljuvligt. Nu ska jag dock
lägga mig i badet för att återfå känslen i min kropp.

Imorgon är det match, sen ska jag hålla sjukt
mycket helg till tisdag . det förtjänar jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback