Vacker design, visst?

Och det kan jag tacka Anne för. Tack så mycket för att du fixade det. annebertelsen.blogg.se 
Om man kollar på Längdskidor, är det ett tecken på att man är uttråkad? För jag gör det, och jag känner mig så.

Kommer inget bra på tv ikväll, heller. Var visas allt bra? Lägg märke till att jag endast bryr mig om kanal 1,2,4,6 för det är de enda jag har på mitt rum. Och jag tycker det är för ansträngande att försöka komma på en bra undanflykt till att köra bort min pappa från tv:n i vardagsrummet. Så om ni har tips på bra filer eller så, så tar jag gärna emot förslag på det. Wallander? Beck? Sunes sommar? Sunes jul? Madicken? Stieg Larsson? tips tips tack .

Som jag skrev tidigare så ska jag ju jobba imorgon och jag kommer säkerligen vara helt galet frusen. Redan nu är det -10 grader. Och något säger mig att det inte kommer vara varmare imorgon, väderrapport kanske?

jag vill "hem" till eslöv och krypa ner i en varm säng. Det finns dock två problem. Värmen befinner sig inte där, och det gör inte alfred heller. Och nu skulle han fixa sitt kök på tisdag, vilket betyder att jag inte får träffa honom då heller. vilket betyder att kommande vecka kommer vara sjukt tråkig och galet ointressant. Kom hit hjärtat

nej,nu ska ja nog sova bort mitt liv. för jag har ingenting att göra,baka kanske fresten?En sockerkaka att ge bort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback