vi måste göra våra egna misstag och vi måste lära oss våra egna läxor.

idag har jag hört galet många bra saker, kanske inte för att ovanstående är speciellt bra, men ändå. Och klockan är bara 10.26. Det kallar jag en bra start på dagen . Nu har jag kommit in i en sådan sovarperiod igen . Somnade halv ett igår, och sov till 9.48. Och jag tänker göra likadant imorgon, och nästa dag och nästa dag. Sen är jag pigg
Idag blir det pulkaåkning med jobbet. Eller inte med jobbet, men med barnen . Jag tycker inte riktigt om det för mina linser börjar leva ett eget liv och hamnar på alla ställen förutom där dem skall, i ögonen . Måste leta efter ett par nya bågar nu . Vad kan jag passa i ? Vänligen ge mig förslag som kan användas .

Träning ikväll . jag ser fram emot träningen, men inte träningstiden . för det suger riktigt stor röv.
Hade man inte bara kunnat träna normalt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback