" alltså förlåt för att jag inte har haft tid med dig "

En del ord svider mer än andra.
En del ord sätter sig fast .
En del ord kan man inte ta tillbaka.

Gjorde min första träning igår för
denna veckan. Gick okej. Kändes dock
att man inte tränat, konditionen glömde
jag hemma tror jag nog , skit i de.

Kollade på gladiator igår också. Bra film!
När klockan var 21.42 slog jag över på
6:an och tänkte att jag ej skulle kolla
eftersom jag missat så mycket av filmen.
Ändå satt jag som klistrad fram till 00.10.

Och ojdå. Ännu en bra film jag såg igår.
TITANIC . Tidernas film? Kanske? Kanske inte?
Han är i alla fall förbannat snygg, och det
är ju hon också. Vill ha honom i garderoben så
man kan plocka fram honom då och då och
bara titta på. Riktigt ögongodis måste jag säga.

igår låg jag och fundera på ett ord
jag kände att jag tappat bort. Jag
vet att vi använde det flera gånger
om dagen, i skolan , i hif, överallt.
Jag visste vilka människor som använde
det och ungefär när det kom in i bilden.
Jag blev mer och mer irriterad för att
jag inte kom på ordet. När jag precis
gett upp . Efter drygt en halvtimmes
funderingar så kom jag på det : SINNE !
Jag behöver inte ordet, men det var
bara så störigt att jag glömde bort det.


Idag ska jag handla inför imorgon. För
då blir det först match, sen blir det FEST !
Jag ser fram emot kvällen i helsingborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback